بی قرار




























هم سلولی...



1)چه قدر زیباست مسافر کناریت میماند تا انتهای مسیر با تو/حتی اگر جاده بی انتها/پر از خطر باشد 2)کاش اتوبوس سفرم بی قرار به رسیدن نبود/کاش همیشه در جاده میتاخت/اما مسافر کناریم پهلو به پهلوی من میماند 3)گفتی عاشقی دوستم داری/نگفتی مسافری خیلی غم داری/باز من ماندم و یک سبد بیقراری/لعنتی بگو دوستم داری/ 3)فاجعه یعنی اینکه بی قرار کسی باشی که پر از زیباییست/واو نداند که عاشقش هستی/ 4)ساعت را کوک کن وقت تنهاییت/ساعت را کوک میکنم زمان بیقراریم/صدایم کن.....بدان که میمانم/ 5)امدی یک مزرعه امید نشاندی در دلم/باش درو کن به فصل تنهاییم /باش فقط باش... 6)خوش به حال فرهاد/تمام زندگی اش شیرین بود/خوش به حال من که تمام زندگی ام بیقرار نگاه توست/ 7)در دنیای مجازی هم همه بیقرارند/یکی از تنهایی /یکی از جدایی/یکی از عشق/ 8)وقتی کسی هست که اغوش باز میکند برای بیقراریت/نمیخواهی برای هیچ کس بیقراری کنی/ 9)پنجره را که باز میکنی دلم میخندد /به روزهایی که بیقرار میشدم از بیقراریت/کاش حتی نگاهت نمیکردم/چه رسد به خوردن غمت/ 10)یک شب غریبه ای می اید و پر میکند تنهاییت را/شبی میرود و رها میمانی در تنهاییت/این بازیه بد زمانه است/ 11)وقتی کسی درک کند مفهوم سه نقطه هایت را/نمیخواهی تعداد نقطه ها بیش کم شود/دوست داری همه ی سه نقطه ها پر نشود از حرف/ 12)اهسته فتح کردی تمامم را/مفروشی به دنیا تمامم را/چون تمام دنیا را به یک تار مویت ندادم/ 13)سوت پایان را نزنید/ رسیدانکه باید میرسید /تازه اول بازیه بیقراری های دو عاشق است/بزن این سوت شروع دوباره ی من است/ 14)عاشق که باشی بیقرار از خود / در اوج شادی پرواز میکنی تا برسی به انکه..........باید 15)من گدایی میکنم محبت را فقط از تو/////تو چه میدانی اشوب درون بیقرار را/////بیانداز من گدای محبت تو ام/ 16)کاش همه این را بفهمند قلب تنها نیازی به سرکوب ندارد//////مجنون عشق دارویش محبت است/ 17)انکه به شماره دل داد /////به شماره دل باخت/////انکه بیقرار شد به دل کسی/////ماند تا ابد در ان دل. 18)پرسیدند منبع نوشته هایت کجاست/////نوشتم هر وقت بیقرار شدم برایت////هیچ کس نفهمید 19)دلی که غم دارد .......شمشیر نباید کشید به ارام کردنش/////مرحم باید نهاد به درمانش. 20)باز تو تب کردی.....باز من تب کردم.....باز تو غم گفتی.....باز من کم گفتم.....//// 21)بخوان همسفر دنیای مجازیم......درد تو درد من است......اما حیف که بیقراریمان.......علاجش کوچ است/

نظرات شما عزیزان:

عرفان هفت
ساعت22:13---7 شهريور 1392
شما رو به بازدید از وبلاگ مارشال دعوت میکنم با عکس ها و مطالب سرگرم کننده در خدمت شما هستیم. کافیه فقط یک بار وب ما رو امتحان کنید خیلی ممنون دوست عزیز.
پاسخ:باشه ببینیم اقا عرفان چی کار کردی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + پنج شنبه 9 شهريور 1392 / 20:48 /
- Online Support by www.1abzar.com --->